بازاریابی محتوا

تولید محتوا

ما چگونه نقشه راه و استراتژی محتوا شما را ترسیم می کنیم؟

What You Need To Know About Requirements Gathering 1 - طبوان
مرحله اول: تحلیل نیاز مخاطب

در مرحله اول وبسایت شما از نظر محتوا بررسی خواهد شد و عملکرد شاخص‌های گوگل آنالیتکس (رفتار مخاطب‌های شما در وبسایتتان) و گوگل کنسول (عملکرد محتوای تولیدی شما از نظر گوگل و نمایش در لیست نتایج آن) تحلیل خواهد شد و نقاط ضعف و قوت فعلی شما بررسی می‌شود.

مرحله اول: تحلیل نیاز مخاطب
keyword glosario workana 850x400 1 - طبوان
مرحله دوم: شناخت کلیدواژه های پرتکرار

شناخت نیاز مخاطب، مهمترین گام برای داشتن یک استراتژی محتوای موفق است. در این مرحله ما با پیدا کردن سرنخ نیاز مخاطب‌ها یا همون کلیدواژه‌های پرتکرار، یه لیست بلندبالا از کل کلمات کلیدی و عبارات کلیدی صنعت شما رو در اختیارتون قرار می‌دیم و ظرفیت بازدید آنلاین حوزه‌های مختلف شما رو هم براتون اولویت‌بندی می‌کنیم.

مرحله دوم: شناخت کلیدواژه های پرتکرار
8463f257f425056b6da4f1309d02455b - طبوان
مرحله سوم: تحلیل جامع رقبا

در این مرحله عملکرد رقبای شما در حوزه محتوا رو بر اساس چندین معیار استاندارد، ارزیابی می‌کنیم و جایگاه شما نسبت به هر کدام از رقبا را روی نمودار به تصویر می‌کشیم. این به شما کمک میکنه که شکاف بین عملکرد رقبا و نیاز مخاطب رو به عنوان یه فرصت ایده‌آل تشخیص بدید و دقیقا بدونید که قراره با صرف چقدر هزینه و زمان به آن جایگاه برسید.

مرحله سوم: تحلیل جامع رقبا
hhhh - طبوان
مرحله چهارم: برنامه اجرایی تولید محتوا

در مرحله نهایی با جمع‌بندی داده‌های مربوط به عملکرد فعلی شما، بررسی نیار مخاطب و کلیدواژه‌های اصلی و همچنین عملکرد رقباتون، اثربخش‌ترین موضوعات برای شما انتخاب شده و یه برنامه بلند مدت برای اینکه بدونید چه نوع محتوایی رو با چه موضوعی، با چه کلیدواژه‌ای و با چه هدفی در یکسال آینده باید تولید کنید تا موفق باشید در اختیارتون قرار می‌دیم

مرحله چهارم: برنامه اجرایی تولید محتوا
با ما تماس بگیرید

برای مشاوره و رسیدن به اهداف بازاریابی خود با ما تماس بگیرید